Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

16 Oca 2015

Çocuk Yetiştirirken Önemli Olan 13 Kural...


İngiltere'nin Londra şehrindeki Guy's Hospital hastanesinde, çocuk psikiyatri servisinde yatmakta olan Kevin Hickey(15) adlı bir çocuk, doktorlarına göre anne ve babasının kendisini eğitememeleri(!) sonucu bunalım geçirerek hastaneye düşmüştü...

Kevin bir gün hasta yatağında kağıdı kalemi eline aldı, kendi durumunu, anne ve babasını düşünerek, tüm anne babalara hitaben 13 altın öğüt yazdı...


1- Beni şımartmayın! Her istediğimi elde edemeyeceğimi biliyorum. Sadece sizi deniyorum.

2- Bana tatlı-sert davranmaktan çekinmeyin. Bunu tercih ederim. Kendimi daha güvende hissetmemi sağlar.

3- Benim kötü huylar edinmemi engelleyin. Bunların erkenden ortaya çıkartılmasında ve önlenmesinde size güveniyorum.

4- Benim yanlışlarımı başkalarının önünde söylemeyin. Benimle yalnız konuşursanız söylediklerinizi daha iyi anlarım.

5- Sizden nefret ettiğimi söylediğimde üzülmeyin, aslında sizden değil, beni engelleme gücünüzden nefret ediyorum.

6- Herhangi bir şeyin sonucunda beni kurtarmayın, bazen acı verse de bu yolla öğrenirim.

7- Benim küçük hastalıklarımı büyütmeyin. Bunları yenebilecek güçteyim.

8- Düşüncesizce, yerine getiremeyeceğiniz şeyleri yapacağınıza söz vermeyin. Bunlar yerine gelmediğinde çok kırıldığımı unutmayın.

9- Kendimi istediğim kadar iyi anlatamadığımı unutmayın. Bunun için araada sırada yanlışlarım çıkar.

10- Dürüstlüğümü çok fazla zorlamayın. Kolayca korkup yalan söyleyebilirim.

11- Tutarsız olmayın. Kafamı karıştırır ve size olan güvenimi sarsar.

12-  Özür dileyemeyecek kadar gururlu olmayın. Bazen içten bir özür beni size çok yakınlaştırabilir.

13- Unutmayın ki, büyümek için sizin çok ve anlayışlı sevginize muhtacım, ama bunu size söylemem gerekmez
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder