Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

28 Ağu 2014

Çalışan Anne...


Neredeyse doğum yapana kadar çalıştım ben. izne çıktıktan 13 gün sonra doğum yaptım. nasıl yoğun bir tempodaydım anlatamam.

10 ay evde kaldım. tüm izinlerimi kullandım ve 15 gün önce işe başladım. bebeğim büyüsün istedim ama o hep küçük ki benim gözümde. Alışmaya çalışıyorum deniyorum hem kendimi hem oğlumu hem hayatıma yön vermeye çalışıyorum.

zormuş çalışan anne olmak. karşıdan göründüğü gibi değilmiş işin içine girince. hep yarımsın. yarım iş kadını yarım anne. hep bir yetme için koşturma durumu. şu anda yarım gün çalışıyorum kalbim hiç tam güne dönmek istemiyor. Anneyim ben bana muhtaç benimle geçireceği vakte ihtiyacı olan bir bebeğim var. Ama yıllardır verdiğim birde iş emeğim var. diyorum ya bakıyorum kendimi deniyorum yetmeye çalışıyorum.

onun ben eve gittiğimdeki bana sarılışı özlemini belli edişi... sabah evden çıkmak ve işyerinde hep yarım kalmak...

kafamda deli sorular;

çalışan anneler çalışmayan annelerden daha mı çok yoruluyor?
çalışmayan anneler çalışan annelere göre daha mı fedakar?
çalışan anneler bencil mi? çalışmayan anneler evde oturmakla köreliyor mu? Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder