Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

21 Şub 2014

Doğum Çantasında Olması Gerekenler....


Doğum çantasını 32. haftadan sonra hazırlmanızı tavsiye ederim. bu haftadan sonra heran herşey olabilir çünkü. çantanızı hazırlamadan önce doğum yapacağınız hastane ile görüşürseniz iyi olur çünkü bazı özel hastaneler birtakım ihtiyaçlarımızı kendi bünyelerinde karşılarlar bu nedenle gereksiz yere eşya taşımak zorunda kalmazsınız.

mesela benim doğum yapacağım hastane bebeğin bir çok ihtiyacını karşılıyordu bu nedenle ben yanıma bebek kıyafeti almadım. ama size bahsedeceğim liste genel ihtiyaçlardan oluşmaktadır. ancak gereksiz yer kaplayacak şeyleride listeye eklememeye çalıştım.

ben bilgisayarda ihtiyaç listesi ve doğum çantası için ayrı ayrı liste oluşturup hazırladıkça veya satın aldıkça bunların üzerini çiziyordum. ayrıca yenidoğan ihtiyaç listesini de ayrı bir yazıda kaleme alacağım.

ANNE İÇİN GEREKENLER;

- orta boy bir bavul çanta yetersiz kalıyor.
- hastane çıkışında kullanmak için kıyafet
- 2 adet önden açılan gecelik. isterseniz birde pijama takımı alabilirsiniz ben kullanmıştım.
- 1 adet sabahlık
- bir çift terlik
- birkaç çift çorap
- emzirme sütyeni
- 2-3 adet kilot ayrıca tek kullanımlık kilotlardan da almanızı tavsiye ederim.
- saç tokası, kırmızı bant :))
- diş macunu ,fırçası, tarak makyaj çantanız.
- krem
- meme ucu kreminiz ben lansinoh kullanmıştım oldukça memnun kaldım. %100 doğal olduğundan yıkamadan bebeğinizi emzirebiliyorsunuz.
- kağıt peçete
- şarj cihazınız
-foto mak.
- bebek çikolatalrınız kolonyanız.
- kadın pedi ,hastane vermiyor ise hasta bezi

BEBEK İÇİN GEREKENLER,

- bir takım kıyafet
- ağız mendilleri
- battaniye
- kış bebeği ise yelek veya hırka
- emzik
- araba koltuğu hastene çıkışında kullanmak için
- emzik, biberon
- kapı süsü ve diğer süs eşyalarınız
- bebek için bez
- şapka eldiven
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder